Regulamin
- HASŁO – ciąg znaków alfanumerycznych konieczny do dokonania autoryzacji w trakcie uzyskiwania dostępu do Konta, ustalany samodzielnie przez Klienta podczas procesu rejestracji.
- KLIENT – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będącą osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, która dokonuje zamówienia w ramach Sklepu.
- KODEKS CYWILNY – ustawa Kodeks Cywilny z dn. 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.).
- KONSUMENT – osoba fizyczna dla której zawarcie umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usługi elektronicznej nie jest związane bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- KONTO (KONTO KLIENTA) – podstrona Sklepu, w ramach której gromadzone są m.in informacje o zamówieniach klienta w Sklepie Internetowym.
- PRODUKT – rzecz ruchoma dostępna w Sklepie Internetowym będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem, a sprzedawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego.
- REJESTRACJA – jednorazowa czynność, polegająca na utworzeniu przez Klienta Konta, dokonana z wykorzystaniem formularza rejestracyjnego udostępnionego przez usługodawcę na stronie sklepu.
- SKLEP INTERNETOWY (SKLEP) – serwis internetowy dostępny pod adresem meblelampy.pl, za pośrednictwem którego Klient może w szczególności składać Zamówienia.
- UMOWA SPRZEDAŻY (UMOWA) – umowa sprzedaży produktu w rozumieniu Kodeksu Cywilnego zawierana za pośrednictwem sklepu internetowego.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę za pośrednictwem Sklepu internetowego.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktu i określające istotne jej warunki.
- Regulamin określa zasady zakupów w sklepie internetowym meblelampy.pl
- Klient powinien zapoznać się z treścią niniejszego regulaminu najpóźniej w chwili dokonywania zamówienia.
- Każda zmiana regulaminu będzie publikowana na stronie meblelampy.pl w zakładce Regulamin.
- Umowa sprzedaży zawierana jest między Klientem a M&K.
- Umowa sprzedaży towarów zawierana jest zgodnie z prawem polskim.
- Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż produktów na terenie Polski i Unii Europejskiej.
- przelewem – wówczas Sklep rezerwuje towar w magazynie i wysyła go na adres wskazany przez Klienta po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym wskazanym poniżej, w powiadomieniu po złożeniu zamówienia lub na stronie internetowej Sklepu
Dane do płatności za zamówienie:
M&K Monika Kwiatkowska
ul. Żbicza 2H, 11-041 Olsztyn
NIP: 739-353-25-70
Bank: Bank Handlowy
Nr konta: 22 1030 0019 0109 8503 0018 3013 - poprzez płatności elektroniczne PayU,
- w inny sposób, jeżeli jest on określony na stronie internetowej Sklepu.
- raty, płatność ratalna za pośrednictwem Credit Agricole Bank Polska S.A.
- obecnie nie prowadzimy płatności za pobraniem, czy przy odbiorze. Jeżeli klient nie zapłaci po złożeniu zamówienia w ciągu 5 dni roboczych zamówienie zostanie automatycznie anulowane, a sprzedawca odstąpi od umowy sprzedaży. Chyba, że Klient wraz ze Sklepem ustalił inaczej i ma potwierdzenie mailowo ustalonych warunków przez Sprzedającego.
- dokument zakupu – (FV lub paragon), które jest niezbędny do reklamacji
- imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego, telefon kontaktowy
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji, – przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego, – wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
W przypadku, gdy opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania klient ma prawo w obecności kuriera lub na poczcie sporządzić protokół szkody nie przyjmując towaru.
Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.
Rozliczenie zwrotu towarów uwzględnia korektę przyznanych rabatów. Informacje o dokonanym rozliczeniu zwrotu zostanie przesłana na adres e-mail Klienta. Zwrotu gotówki dokonujemy na konto bankowe Klienta, w ciągu 14 dni od daty wysłania przez nas tej informacji. Towar podlegający zwrotowi powinien być w stanie niezmienionym. Celem ustalenia szczegółów związanych z realizacja reklamacji można kontaktować się pod numerem telefonu 508-444-658 lub mailowo info@meblelampy.pl
Zwrot przedmiotu przez konsumenta powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od daty przesłania oświadczenia, podobnie jak zwrot środków przez sprzedającego. Sprzedający może jednak wstrzymać się z odesłaniem środków do czasu otrzymania przedmiotu. Umowa jest uważana za niezawartą, a konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
Przedsiębiorca ma obowiązek poinformować Sprzedawcę o chęci odstąpienia od Umowy sprzedaży lub skorzystania z prawa rękojmi niezwłocznie, nie później niż 7 dni od dnia otrzymania Towaru.
Aby odstąpić od umowy zawartej na Allegro, należy złożyć Sprzedającemu stosowne oświadczenie woli, pisząc na adres e-mail: info@meblelampy.pl. Kupujący może skorzystać ze wzoru odstąpienia od umowy:
Wzór oświadczenia należy wydrukować, wypełnić, a następnie wysłać razem ze zwracanym produktem lum mailowo na adres: info@meblelampy.pl
Wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawartej na odległownic: Pobierz
ul. Kardynała Stanisława Hozjusza 11, Olsztyn 11-041
- o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
- w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy;
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
- zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
- Podstawą do zwrotu jest dokument zakupu (Paragon lub Faktura), który należy dołączyć do zwracanego przedmiotu wraz z powyższym oświadczeniem woli odstąpienia od umowy.
- Koszty zwrotnego dostarczenia towaru obciążają konsumenta.
- Jakiekolwiek przesyłki przesyłane na adres firmy bez wcześniejszego powiadomienia telefonicznie, mailowo, za pośrednictwem niniejszej strony (zakładka Kontakt), nie będą odbierane, a koszty zwrotu przesyłki do nadawcy pokrywa nadawca.
- Rozstrzyganie ewentualnych sporów powstałych pomiędzy M&K a Klientem, zostaje poddane sądowi właściwemu dla siedziby Sprzedającego
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.